Welkom!

7 april 2010

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Sander:
    24 april 2010
    Hey, ik heb de link onthouden!
    Ik zal mezelf eens op de mailinglist zetten hier :).

GOEIE REIS EVA!

Groetjes,

Die ene gast van IT.
  2. Hannes:
    28 april 2010
    LIEFIE!!!!
    Hoe was je reis? Je hebt het eerste deel vliegtuigen, bussen, taxi's en auto's erop zitten als je dit leest.
    Het was erg leuk om je gister uit te zwaaien op Dusseldorf. Niet omdat we het leuk vonden om gewoon die tranen nog een keer te laten lopen maar om te zien hoe je bepakt door de douane ging en echt het grote avontuur opzoekt.
    Veel plezier bij Maarten en keep me posted. Reis is stieken een beetje met je mee.
    Dikke KUS
  3. Toine:
    3 mei 2010
    Hey Eva,

Nou....ik heb je site ook al ontdekt. Wacht vol spanning op je eerste avonturen!

Hoop dat je een goede reis hebt gehad!

Enne.....Liv speelt nog volop met je riempje...alleen irritant dat ik die beer nu continue moet uitwassen :-)

groetjes Nicole
  4. Toine:
    12 mei 2010
    Ik zou even niet met Afriqiyah Airways reizen als ik jou was...

En verder .. gewoon genieten van alles wat op je pad komt..! Ga je nog voetballen kijken??

Toine